2020-21 IKASTURTERAKO MATRIKULAZIOA

ATE IREKIAK                          ARANTZAZUKO AMA

2020-21 ikasturterako Haur eta Lehen Hezkuntzako matrikulazioa

EPEA: urtarrilaren 27tik otsailaren 7ra

Urtarrilaren 23an, ostegunean, 17:00ean ate irekiak: informazioa eta eskola ezagutzeko aukera.

Informazioa eta arautegia Hezkuntzako orrian

---------------------------------------------------------------------------------------------------

ALBISTEAK

Donostia eguna 2020

Datorren asteko Ostiralean hilak 17 Donosti egunaren etorrera dela eta, danborrada ospatuko dugu auzoan zehar.

15:00etan elkartuko gara patioan eta bandera igoerarekin eta donostia martxa abestuaz emango diogu emango diogu hasiera.

Ondoren patio txikitik atera eta auzoan zehar astinduko ditugu danborrak planoan agertzen diren geldiuneak eginez, guztiok hau ikustera gonbidatuak zaudetelarik.

Olentzerori eta Mari Domingiri ongi etorria

Familiak agurgarriak!

Datorren ostirala hilaren 20ean goizez,  Mari Domingi eta Olentzero etorriko zaizkigu bisitan .

Ikastolara eta beti bezala ongi etorri beroa eskaintzen saiatuko gara.

Ikasleak euskal jantziekin jantzita etorri behar dute.

Gurasoak ere gonbidatuta zaudete. Jakin ezazue festa 10:45etan zubian hasiko dela.

OHARRAK:

OKTOGONOan, ikasle guztiak beheko soilaruan kokatuko dira, beraz, familiei eskatzen dizuegu, goiko soilairuan kokatzea  (2 urteko gurasoak izan ezik) guztien antolaketa egoki bat izate a aldera.

Jangelako zerbitzua erabili behar duzuenok, gogoratu 14:00etan bukatzen dela!

Etxera bazkaltzera doazenak 2+3+4 urte 12:00etan irtengo dira  eta 5 urtetik 6.mailara 13:00etan!

Gogoratu OENTZERO eta MARI DOMINGIren ONGI ETORRIAN, ikasleek lehentasuna daukatela! Mila esker zuen kolaboraziagatik.

Besterik ez, gogoratu ostiralean oporrak hartuko ditugula:

GABONAK ONDO IGARO eta URTE BERRI ON!

Hitzaldia

Kaixo familiak!

Ikastolan guztiontzat interesgarria  den gai baten inguruko hitzaldira gonbidatu nahi zaituztegu.

Gaia "agresibitatea haurtzaroan dugu" . Hitzaldia Azaroaren 12an arratsaldeko  16.45etan izango da Oktogonoan eta 2 urtetik 8 urteko familiei zuzenduta dago.(HH2-LH2)

Gai hau Iker Amezaga psikologo eta psikomotrizistaren eskutik landuko dugu eta hitzaldiaren iraupena ordu eta laurdenekoa izango da.

OHARRA: Haurtzaindegi zerbitzua egongo da.

Zuekin bertan elkartuko garelakoan, egun ona izan!

ARANTZAZUKO AMA

ZUZENDARITZA TALDEA

ERRIGORA

KAIXO:

"NAFARROA HEGOALDEKO UZTA EUSKARARI PUZKA"  abian da beste behin ere, zazpigarren ikasturtea dugu hau.
Nafarroa hegoaldean eta erdialdean euskarak aurrera egin dezan, egin ezazue zuen eskaera.

Aupa Zuek!
Saskiak eskatzeko epea: Urriaren 30 - Azaroaren 20ra bitarte izango dela.
                                         Azaroaren 21ean saski kopurua eskatuko dizuegu.

Atxikiturik kanpainako kartela eta bideoa!

Ondo izan!

Bekak

Unibertsitateaz kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa-beketarako eta laguntzetarako 2019-20 ikasturteko deialdia zabalik dago. Informazio gehiago Hezkuntzako webgunean.

EPEA: irailaren 30etik urriaren 29ra.

Beka eta diru-laguntzen zenbatekoak eta motak, eta ekonomia-baldintzak ikusteko klikatu hemen.