Ate irekiak

18/19 ikasturterako aurre matrikulazio epea zabalduko da Urtarrilak 29 tik Otsailaren 9 era.Izen ematea Ikastolako zuzendaritzan egin ahal izango duzue, aldez aurretik hitz ordua eskatuz. Bi urteko ikasleen eskolaratzea ezagutzeko ATE IREKIAK izango dira :

Zuk ere euskaldundu dezakezu Martutene

BERRIAK

Honakoaren bidez jakinarazten dizuegu URTARRILAREN 19AN, OSTIRALEAN, San Sebastian eguna ospatuko dugula danborra joaz, eta horretarako ikasleak txuriz , txuri urdinez edo urketariz (euskal jantzia) jantzita etorri behar dutela ikastolara.

Gurasoak gonbidatuta zaudete arratsaldeko 15:00etatik aurrera jolastokian hasi, auzoan kalez-kale jarraitu, eta, azkenik, oktogono aurreko parkean  amaituko dugun danborradara.
Oktogonoko ikasleak ez dira kalez-kale aterako.

Eguraldi txarra egingo balu, danborrada 15:45etara atzeratuko genuke. Eraikuntza handiko patio estalian ikasle guztiekin elkartu (txikiak ere bai), eta bertan joko genuke, kalez-kale atera gabe.

Besterik ez, izan ondo!

OHARRA:Auzoan, kalez-kale danborra jotzen ari garela, ikasleekiko distantzia mantentzea eskertuko genizueke, ikasleak lasaitasunez jotzen joan daitezen.

San Tomas

Datorren larunbatean hilak 16 Santomas feria ospatuko dugu Ikastolan. Feria horrek urteroko arrakasta izan dezan, zuen laguntza ezinbestekoa izango da, beraz Ikastolatik parte hartzera animatzen zaituztegu. Jaia 10:30ak aldera hasiko da eta ekintza desberdin osatuta egongo da.

Hona hemen aurtengo programa. Sakatu hemen.

Origen de las familias de la ikastola

En la siguiente presentación podeis ver el trabajo de investigación realizado por la comisión de alumnos de "Escuela Agenda 21". En este trabajo han participado todos los alumnos de la ikastola.

Ademas podreis ver algunos juegos de diferentes paises en los cuales tienen origen algunos de nuestros alumnos.

Presentación.                       Juegos.

Ya llega la campaña de Errigora !!

Badator Errigora kanpaina berria !! Urriaren 26tik azaroaren 14arte kutxak eskatzeko epea.
Hona hemen gure web orrialdean sortu dugun HAIZEA DINAMIKAren berri izateko lotura, informazio guztiarekin, zabaltzeko prest. Sakatu hemen.

Aurtengo kanpainaren bideoa bidaltzen dizuegu ere.

Parketarrak

2017an ere parketarrak egitasmoa martxan izango da Donostiako parkeetan. Donostiako hamaika auzotako parke eta jolaslekuetan eramaten ari da aurrera ekimena: Altza, Añorga, Amara Berri, Bidebieta, Intxaurrondo, Loiola, Loiolako Erribera, Morlans, Parte Zaharra, Aiete eta Egian.

Datak eta lekuak ikusteko sakatu hemen.

2017-2018 Ikasturterako bekak

Unibertsitateaz kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa-beketarako eta laguntzetarako 2017-18 ikasturteko deialdia zabalik dago. Informazio gehiago Hezkuntzako webgunean.

EPEA: irailaren 18tik urriaren 18ra.

Berritu egin behar duzuenak, informazioa hemen sakatuta.

Berria egin behar duzenak, informazioa, hemen sakatuta.

Eskaera egiteko baremoa ikusteko, ikusi hurrengo artxiboa.

Oharrak eta arauak